Såå trött!

Basgruppsarbete i skolan idag, satt mellan 9 och 2 ungefär. Det är verkligen ingen höjdare att jobba 6 stycken tillsammans! Alldeles för många viljor, tankar och idéer som ska samsas. Hade glömt hur påfrestande det är faktiskt. Vi var ju 4 stycken som skrev fältarbetet tillsammans vilket var mycket mer lagom. Men men, vi vänjer oss väl sakta men säkert in i det gamla mönstret igen så att vi på något sätt lyckas få allt att gå runt.

Hjälpte systern med barnen idag när de skulle klippas hos min kompis/hennes frisör :p De var fakiskt jätteduktiga och blev kanonfina :) Längesen jag träffade denna kompis nu men på torsdag ska vi försöka ta en fika tillsammans, ska bli trevligt :) Hon är världens snabbaste frisör måste jag säga men ändå tyckte ett av barnen att det tog lång tid :p Haha, en kvart har jag aldrig blivit klippt på av någon annan ;)

Ikväll är jag så fruktansvärt trött! Andréas kommer hem om ungefär 45 minuter, vet inte ens om jag orkar hålla mig vaken men jag hoppas på det. Hade tänkt plugga ikväll men jag har verkligen varit så trött så det har inte ens varit någon idé att försöka, jag skulle ändå inte orka mer än en kvart. Ska se om jag orkar plocka lite disk nu och kanske diska upp det sista. Sen fixa till mig och krypa ner i sängen, kanske hinner läsa liiite innan Andréas kommer i alla fall.

Nä, nu ska jag i alla fall slå ihop datorn, ska skriva ut lite föreläsningsmaterial först bara :) Godnatt!

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja tror absolut de är som du säger. Att de sätter sig emot just för att...morr...

2009-01-20 @ 17:23:39
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0