Öronen trillar av

Ja, det kändes som att de skulle göra det efter en hel dag med föreläsningar. Den första har jag inget minne av längre, vet inte vad föreläsaren ville komma fram till. Jag var både trött plus att jag inte tyckte att han kom någon vart så då slutade jag lyssna en stund och sen var det svårt att komma in igen. De där diskussionerna som föreläsarna har med campus är dessutom alltid lika roliga... Den andra föreläsningen efter lunch var betydligt bättre! Jag förstod i princip allting utan större problem tror jag :) Kan bero på att jag fått i mig lite mat, att föreläsaren var bra eller att vi läst en del av det för ett år sedan :p Tror det var en kombination av det :)

Jäkla bil då som ska frysa! Stod hur länge som helst hemma hos mamma och pappa. Först för att ens få upp låset och sen för att kämpa med att slita upp bildörren. Till slut kom jag in. Skam den som ger sig! ;D
Var förresten glashalt på vägen sen. Fick knappt stopp på bilen i en fyrvägskorsning vilket gav mig lite smått panik då det kom en bil från vänster också. Puh!

Ville egentligen skriva om något annat än min dag men jag orkar nog faktiskt inte det. Blir lite varma mackor, eventuellt plugg och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0