Nyårsrevy

Ikväll var det dags för oss att gå och se nyårsrevyn i Västervik. Det är tredje året nu som vi går dit men ikväll var inte alls lika roligt som de andra två gångerna. De var självklart lika duktiga som vanligt men jag vet inte, jag skrattade inte så mycket... Andra akten var dock betydligt roligare än första! :)

Känner mig gammal när jag ser en gammal klasskompis till mig (troligtvis) som dansare och sitter och ojjar mig över att jag knappt känner igen henne för det var sååå länge sen jag såg henne. (Undrar dock fortfarande om det verkligen var hon :p)

Känner mig gammal också när jag står och trampar i väntan på att de som sitter innanför oss ska komma och sätta sig. "Meh, klockan ringer ju? Betyder inte det att man ska gå in och sätta sig? Måste de sega så dant?!" För själv är jag ju aldrig i sista minuten till något... Hrhr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0