Mysdags

Min älskling tog så bra hand om mig i morse när jag inte mådde så bra, tack hjärtat! Så jag tog mig igenom hela jobbpasset utan större problem. Andréas har fått se att mitt jobb kanske inte alltid är så soft :p Har i alla fall gått riktigt bra och varit kul :) Slog resten av gänget stooort i maxiyatzy ;) Imponerande med tanke på att det var första gången jag spelade det, mycket roligare än vanligt yatzy men tog lite längre tid :p

Nu är jag helt slut i både kropp och huvud. Efter en skön dusch så är våra varma mackor snart färdiga. Jag har tagit på mig myskläder och snart åker duntofflorna på också. Sen ska vi bara mysa framför senaste Arkiv X-filmen, ska bli sååå skönt! Känner mig riktigt mysig ikväll och jag känner att jag verkligen gjort något vettigt idag :) Har en toppenkänsla i hela kroppen som inte går att förklara! :)

Hoppas ni haft en bra lördagskväll :)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0