Let's Dance

Efter en skoldag på 6 timmar, 5 minuters rast på förmiddagen och en lunch på 45 minuter, så känner jag mig rätt sliten. Gruppen har suttit med bakgrundsinformation i ett ärende gällande städhjälp genom socialtjänstlagen och utrett detta. Utredningar kanske kan vara min grej i alla fall? :p Haha, inte för att jag kanske är särskilt bra på det men kritiskt tänkande kan jag nog pressa fram ibland i alla fall :p Tur att jag inte sa allt jag tänkte för i sådana fall hade vi nog inte fått till någon utredning alls ;) Ska läsa igenom den över helgen och hoppas på att ingen hittar några större fel för då kan vi vara klara på måndag :)

Nu har vi precis ätit tacos, glömde bort att jag ska äta det på jobbet imorn... Jaja, det är ju så gott så det ska jag nog kunna äta två dagar i rad ;) Nu ska jag strax åka hem till mamma och pappa, Andréas ska spela lite ikväll så då passar jag på att åka dit och titta lite på Let's Dance med dem. Ikväll måste väl ändå rättvisan segra, Kitty ska hem! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0