Kvällen

Skulle träffat en kompis ikväll som jag inte träffat på ett tag emn blev inte så vilket kanske var lika bra då jag somnade hemma hos min syster vid kvart över 8. Jag måste vara sjuk, detta är inte alls likt mig. Vid 9 gick jag in i lekrummet för att plugga, fick välja på att sitta på en liten barn-trästol eller ligga på golvet. Jag valde golvet. Varför har man inte en skön vuxenfotölj i barns lekrum? :p Fick lite läst i den förbaskade engelskaboken till skolan i alla fall.

Trots att jag varit så trött så körde jag igång med lite pilates när jag kom hem vid halv 12. Duktigt av mig tycker jag! Sen tog jag disken från Andréas lunch idag och nu är mina varma mackor i ugnen. Jag vet att det inte är det smartaste att äta efter att man varit duktig och rört lite på sig men det är fruktansvärt gott och så går det snabbt :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Men jag fattar inte!? Är det inte då man ska äta?

Och förlåt mig men jag klara det inte. "Engelskaboken ska det vara"

Om jag någonsin gör samma fel, snälla rätta mig. ;)



Sv: Jag tror att lärare är ett eget släkte. Herre Gud!

2009-01-23 @ 15:24:56
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0