Irritation

Just nu är jag irriterad över ett antal saker. För det första för att jag sov för länge idag, mitt eget fel men det är fortfarande irriterande. Lätt att somna ikväll nu då? Ska ju upp vid 6 imorn och då måste jag vara pigg.

Det andra jag är irriterad över är skolan. Lärarna har nämligen lagt upp information om kursen som börjar nästa vecka på campusstudenternas sida men inte på distansstudenternas(vår alltså)! Så fruktansvärt irriterande. Så inatt hittade jag äntligen lite info, schema, litteraturlista m.m. Känns lite lagom sent. Fruktansvärt dålig stil tycker jag! De ska väl ändå ha koll på att det är två olika sidor för guds skull?!

Blev sen irriterad på att böckerna var så dyra, min ekonomi ligger nämligen på botten nu, har inte en aning om hur jag ska fixa detta. Som tur var hade en kompis några av böckerna så två kan jag köpa av henne och en kan vi dela på eftersom vi inte behöver den samtidigt. Tur! Lite irriterad över att jag inte hittar en av böckerna i någon bokhandel också men har mailats skolans egna bokhandel nu så jag får hoppas på att de har den.

Nu ska jag försöka sluta vara irriterad och göra det bästa av dagen, sista dagen innan skolan kör igång på riktigt ju.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0