Feels good

VI hade handledarträff idag i skolan så då fick jag träffa min handledare för första gången. Vilken person! Så positiv och trevlig så det hade jag aldrig kunnat föreställa mig. Hon tyckte det var kul att jag skulle komma och hon var trött på alla bakåtsträvare och verkade jätteintresserad av det vi gör i skolan. Känns kanon! Jag tror dock att hon vill att jag ska hinna testa på allt i verksamheten och alla platser som är kopplade dit på något sätt så vi får väl se hur mycket jag hinner ;) Känns skönt i alla fall att hon tar det på allvar och vill låta mig se och göra så mycket som möjligt så att jag verkligen ska utvecklas och lista ut vad jag vill i framtiden. Skönt med någon som bryr sig och vill hjälpa en göra det bästa av praktiken!

Detta kommer nog bli riktigt, riktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0