Dags att fixa till sig...

Idag är det dags att jobba igen, känns lite sisådär just nu måste jag erkänna. Jag känner mig helt slut på grund av allt som är i skolan nu plus att jag vet att jag ska jobba hela helgen. Det kommer säkert bli en riktigt bra dag på jobbet trots att jag inte är så sugen just nu :)

Som vanligt kom jag i säng alldeles för sent vilket ledde till att jag sov halva förmiddagen och jag är fortfarande jättetrött. Tror att det är relativt lugnt ikväll på jobbet och till middag blir det tacos :) Ska trots allt bli skönt att få göra något vettigt av dagen :) Tjäna lite pengar är ju inte heller helt fel... ;)

Ska se om jag kanske hinner fixa mitt register till pärmen också innan jag börjar. Men först ska jag fixa till mig och så måste vi bestämma vad det blir för lunch innan jobbet. Hoppas ni får en bra dag, det ska jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas du får de bra på jobbet...=)

Vet åkte ur Let´s dance? Ja missa de...

2009-02-01 @ 09:52:20
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0