Dagens planering

Har ju så himla mycket jag vill och behöver göra idag... Har redan ringt jobbet i alla fall och erbjudit mig jobba två av de tre dagar de ville, hoppas på att jag får något i alla fall :) Jag har dessutom hunnit plugga lite, inte mycket men ändå. Ska snart träffa Malin på stan för en lunch så innan dess vet jag inte hur mycket jag hinner. Eftermiddagen behöver faktiskt mestadels bestå av plugg men annat som behövs göras är:
  • Städa
  • Tvätta upp lite kläder för hand √
  • Fixa registret till årets pärm
  • Sätta in alla papper i pärmen
  • Ringa fritids och fråga om jag får komma dit första veckan under praktiken
  • Ringa ett annat samtal och boka en tid
  • Sätta upp de nya gardinerna i köket (känns som att tomtarna gjort sitt liksom...)
Hmm... Vissa av punkterna borde jag hinna fixa men räknar inte med att få allt gjort. Plugga är det viktigaste just nu, sen får hemmet se ut som bara den och tvättkorgen välla över :p

EDIT: Blev ingen lunch med Malin idag, blir i morgon i stället så det innebär ju att jag får mer tid över till allt annat på listan. Fasen också, har ju ingen lust med det :p Jaja, en punkt avbockad i alla fall. Nu måste jag äta lite lunch innan jag gör något mer, kanske ska ta en promenad med mamsen också? Ringer henne efter lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0