Att luncha med en vän

Det kan verkligen vara ett trevligt inslag i vardagen! :) Är tyvärr alltför sällan som jag gör det men idag blev det lunch och fika med Malin och hennes dotter. Fy vad sugen man blir på att skaffa barn! De är ju så himla mysiga och goa, speciellt hennes dotter som åtminstone var hur snäll som helst idag :) Vi måste ses oftare!

Vi passade på att shoppa lite också, inga större grejer men lite småsaker ;) Kul att gå runt och bara kika också :)

Nu ska vi snart till svärmor och äta middag, det bjuds tydligen på stek. Mums! Känner att jag börjar bli hungrig så det ska bli riktigt gott. Längesen jag var där nu också så ska bli trevligt att ses igen :)

Sen har jag en hel del plugg som måstes ta tag i... Suck... Nu känns inte den här dagen lika rolig längre...

Kommentarer
Postat av: erica

Tack för fina värmande ord.

Du får ett tips från en gammal fyrtioåring, som tack ;)

Skaffa barn så fort du kan...jag väntade...och väntade...och väntade...för att det var så mycket med jobb som gjorde att det aldrig passade...och nu har vi skitsvårt att få...trist!!!



Råd två...från läraren ;)

Plugga på!!

2009-01-29 @ 21:21:32
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Oj då. Jag har jättemycket plugg. tack för att du påminde mig. Eller nåt ... =)

2009-01-29 @ 22:13:29
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0