Resultatet

Jag tog äntligen tag i att byta gardiner i köket. Så jäkla svårt är det inte och det tar inga tider så varför har jag dragit ut på det i flera veckor?! Jaja, såhär blev resultatet i alla fall:

Vad tycks?

Komiskt att jag förvånade både mig själv och Andréas genom att hänga upp dem, ingen av oss trodde att jag på allvar skulle göra det. Fick lägga upp dem med säkerhetsnålar också, det är överskattat att sy :p

Förresten så berättade min syster vad en manlig kollega till oss hade gjort med sina gardiner. Istället för att sy eller nåla upp dem så hade han använt silvertejp! Riktigt manlig lösning måste jag säga :p Blir nästan imponerad av hur många användningsområden män hittar till silvertejp ;p

Kommentarer
Postat av: erica

ler...silvertejp...bra idé...själv har jag länge kört på din linje med att nåla upp gardinerna...med motiveringen...tänk om vi flyttar och behöver längre gardiner??...verkliga motivet är att jag hatar att sy!

Det blev jättefint med dina gardiner.

:)

2009-02-21 @ 11:09:24
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: Milla

hahahaha...ja har en manlig vän som brukar säga "silvertejp funkar på allt"...tror att han en gång nämnde att man kan boxera en bil med de...?...undrar om han kommit på denna ide?

2009-02-22 @ 08:18:39
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0