Missförstånd

Jag tror att det har uppstått ett missförstånd kring vad Bloglovin egentligen är. Har nämligen läst kommentarer hos andra bloggerskor där det står ungefär: "Hej! Ska vi prenumerera på varandra på Bloglovin? Skriv en kommentar till mig när du addat mig så ska jag adda dig". Snälla nån. Bloglovin är till för en person att hålla koll på när någon uppdaterat sin blogg istället för att surfa runt på alla bloggar och titta, det är inte något jäkla vänforum! Om man är ute efter det är det bättre att skaffa Facebook. Handlar det här om att på sätt och vis "tvinga" folk att läsa ens blogg? Jag lägger i alla fall till de bloggar jag vill läsa, inte de bloggar vars bloggerska/bloggare läser min.

Förresten så är det minst lika smidigt att använda ett RSS-program för att följa bloggar, det bästa är att du själv kan ställa in intervallen på när den ska söka efter uppdateringar.

Men i alla fall, min huvudpoäng var att snälla använd Bloglovin till det som det är tänkt för. Du läser ju inte en blogg för att du vill att den personen ska läsa din blogg utan för att bloggen är bra, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Milla

Go Sabina go!

Ja hatar när folk skickar såna där meddelanden...morr

2009-02-11 @ 08:19:47
URL: http://princessparkel.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

SANT!

Jag blir så arg. Menar det. Kör på facebook istället. Idioter

2009-04-20 @ 23:21:04
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0