Konstig

Jag jobbade ju natten mellan fredag och lördag, trots att jag verkligen var jättetrött så hade jag absolut inga problem med att vara vaken. För övrigt gick det också bra och natten gick relativt fort. Ja, inte mellan ca halv 4 och halv 7 då men :p Då sitter jag alltid bara och räknar ner tills dagpersonalen kommer.

Tråkigt bara att man ska bli så borta dagen efter att man har jobbat natt tycker jag. Jag gick lite halvt omkring som en zombie igår, mitt huvud var inte riktigt med och i hela kroppen kändes det som att jag var hur bakis som helst. Jag kände mig konstig :p

Vet inte om jag har hunnit bli mig själv riktigt ännu men ikväll är det återigen dags för jobb så det får vi väl hoppas :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0