Kan inget gå som jag vill idag?

Det verkar faktiskt inte som det. Hade tänkt vara min första praktikvecka på ett fritids i stan men de ringde ikväll och sa att det inte går eftersom de fått massa avbokningar samtidigt som de har extra personal insatt, skulle jag också komma så skulle vi vara fler vuxna än barn, inte bra. Så tyvärr kunde jag inte vara där den veckan, lite surt men jag förstår dem absolut, det skulle inte vara kul för någon av oss.

Sen skulle jag byta batteri i min säkerhetsdosa till internetbanken. Fattar inte vad jag gjort för fel (jag har inte gjort något fel faktiskt) men hur eller hur så funkar inte dosjäveln. Blir bara massa svarta rutor över hela displayen. Jahaja, då får jag se till att åka till banken imorn då. Jippee! Precis vad jag känner att jag vill lägga min tid på. Not.

Så hemtentan då. Har faktiskt fått lite skrivet men just nu sitter jag fast riktigt ordentligt. Känns som att jag måste läsa massa av litteraturen igen för att få lite kläm på det så det är inget jag tänker göra nu kan jag ju säga, det får vänta. Hoppas bara på att det faller på plats sen så jag slipper sista-minuten-paniken.

Nu ska jag inte göra något mer ikväll, för då finns det inget som inte kan gå som jag vill. Smart va? Ska fråga Andréas om vi ska mysa ner oss i soffan och titta på något istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0