Kalas

Idag firade vi min syster som fyllde år förra veckan, det är svårt att hitta en tid som passar hela familjen ibland :p Eftersom det var mitt i lunchtid som vi firade så bjöds det på smaskiga våfflor :) Verkade som att min syster blev glad över presenterna som visserligen mestadels bestod av pengar (hon samlar till en systemkamera) men även en duk och en vas. Trevlig förmiddag :)

I eftermiddag/kväll har jag lyckats få ett rätt bra utkast till utredningen i tentan klart så det känns bra :) Nu ska jag kika igenom min del av opponeringen tills imorn innan det är dags att sova.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ina

hon hade inte rapporterat in 3 av mina kurser o påstod att jag inte lämnat in massa uppgifter. i två av kurserna har jag fått skicka allt igen så dem har hon rapporterat in. problemet med den tredje kursen är att den gick för ett år sen, vi har flyttat o bytt dator sen dess o jag hittar inte uppgifterna nånstans :( klantigt av mig att inte upptäcka att den tredje kursen fattades på mina studieresultat innan, men nåt ansvar borde ju vila på lärarna oxå! hoppas din vecka blir bättre ;) o lycka till på enskilda!

2009-02-09 @ 17:34:38
Postat av: Anonym

på hv-mailen sparas inte skickade, vet du hur man ändrar det menar du? annika medger att hon fått in kommunuppgiften på disco men påstår att jag inte lämnat kompletteringen på den, jag vet att jag mailat in kompletteringen men första versionen finns inte kvar på disco.. hon kanske har tagit bort den? :) inget förvånar mig iofs med henne längre ;)

2009-02-09 @ 21:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0