Jaha, hur ska jag göra nu då?

Kort dag på prakitken idag så jag var hemma strax efter 2, riktigt skönt! :) Ikväll blir det troligtvis bowling med jobbet, frågan är bara hur jag ska göra... De ska tydligen träffas hemma hos en jobbarkompis först vid halv 6, sen ska vi mötas vid bowlinghallen vid kvart i 7. Ska jag åka till jobbarkompisen innan? Känns så konstigt när man "bara" är vikarie och jag inte ens skrivit upp mig på att jag ska med ikväll... Gaah.. Tycker inte om att ta sådana här beslut :p Jaja, får väl känna efter vad jag känner för sen, ska kanske börja duscha och fixa till mig lite nu så jag hinner utan att behöva stressa. Måste ju fixa middag också :p

Kommentarer
Postat av: Erica

Ta tjuren på hornen och åk dit innan...det blir kul...det kommer att uppskattas...du verkar som en framåt och trygg tjej. Låt de andra märka det genom att dyka upp...lycka till med bowlingen!

2009-02-25 @ 21:30:46
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0