Jag imponerar

Har varit en fartfylld dag, har bland annat hunnit med två promenader och ett besök hos farmor i eftermiddag. Tove ringde idag också, så himla kul att få prata lite med henne :) Tur att hon ringer mig, annars skulle vi aldrig höras för jag är verkligen världssämst på att höra av mig tyvärr :/

Nu till punkten som jag imponerade på: Jag har satt igång med tentan :) Jag som är sista minuten människa satte igång lite smått ikväll trots att den inte ska vara inne förrän nästa fredag. Nu känner jag inte samma panik längre utan känner att jag förhoppningsvis i alla fall kommer vi ihop något även om det känns svårt. Tankearbetet är igång :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Guu så härligt...går de bra med skrivandet?

Myntet har äntlien ramlat ner hos mig...nu har ja fått klarhet i allt...hur ja ska skriva osv. Ja får alltid panik när ja precis börjat skriva...hahaha...=D

Hoppas du får de bra i Sthlm.

2009-02-07 @ 08:49:00
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0