God kväll :)

Tentan är förhoppningsvis färdigskriven nu och det börjar bli dags att skicka in den. Känner att jag inte orkar vänta för då kommer jag bara komma på saker jag vill ändra :p Nu väntar alltså ännu tre veckor av väntan för att få reda på om jag blev godkänd eller inte. Kan inte säga att det känns särskilt bra men jag hoppas på det bästa. Även om det finns saker jag vill göra annorlunda men inte vet hur så kände jag ändå "Shit! Har JAG skrivit det här?!" när jag läste igenom den förut så det känns ju bra :) Ska läsa den en gång till innan jag skickar in den så jag inte har gjort någon gigantisk miss.
I have a bad feeling about this one...

Nu ska jag snart ta kväller och jag hoppas att jag får njuta riktigt ordentligt av nattens sömn sen :)

EDIT: Nu är den inskickad! Inget att göra åt saken nu, nu får det bära eller brista...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Håller tummarna!

2009-02-13 @ 02:05:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Håller tummarna!

2009-02-13 @ 02:06:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0