Fredag

Eftersom jag skickade in tentan igår kväll så kan jag nu äntligen få känna mig lite ledig! Hade hoppats på en lugn och skön fredagskväll, kanske lite film och mys eftersom jag suttit med tentan varje kväll hela veckan. Men nej då, jobbet ringde förut så jag ska jobba i natt: Var längesen jag jobbade natt så det känns lite läskigt :s Plus att jag alltid brukar vända dygnet lite kvällen innan och sen gå upp runt 11-12 den dag jag ska jobba natten. Idag vaknade jag halv 9. Jaja, är bara till att hoppas på att jag kan hålla mig vaken till klockan 7 imorn :p Jag har ju så förbaskat svårt att somna dagtid...

Frågan är om jag ska plocka reda på lite saker idag kanske? Har ju massa saker som inte har hamnat på rätt plats på grund av att det har varit så mycket på sistone... Tror jag ska fixa lite i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: spiderchick

fanx för snäll comment =)

2009-02-13 @ 10:46:44
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: ina

du är utmanad, kolla min blogg :)

2009-02-15 @ 00:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0