Första praktikveckan avklarad

Praktiken känns fortfarande bra måste jag säga vilket är bra. Hoppas på att det bara blir bättre och bättre. Idag hade vi världens kalas för ett barn med glass, marränger, bananer och chokladsås, mums! :) Fredagar är rätt softa dagar med roliga pedagogiska lektioner.

Följde med min syster och hämtade ungarna på dagis efter praktiken, vilket välkomnande jag fick! Båda barnen slängde sig om halsen på mig, så söta :) Följde med dem hem och käkade mellanmål och sen tog jag och systern en rask promenad istället för träning. Båda två känner att vi har något i halsen så hon tyckte det var bäst så :p Hoppas på att Andréas ger mig en ordentlig match i helgen så jag får röra lite på mig :)

Kommentarer
Postat av: spiderchik

så sött =)

2009-02-28 @ 16:34:09
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: erica

Grattis till väl avklarad praktikvecka med tillhörande partaj...har ni inte sportlov förresten?



Tack för glada uppmuntrande kommentarer till min sportiga vecka i fjällen...hemma igen nu och det till en välkommen vardag!

Nu tar vi tag i nästa arbetsvecka!

2009-03-01 @ 18:16:58
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0