Fettisdagen

Detta innebar för det första att vi gjorde pappsemlor med barnen i skolan idag på praktiken, kul :) För det andra var jag en underbar flickvän och köpte hem semlor till mig och sambon eftersom jag vet att han älskar det. Åkte ner till stan och köpte dem på konditori eftersom han inte tål mandel. Vad snäll jag är, eller hur? :) Själv hade jag faktiskt inga problem att trycka i mig en hel heller ;p Så nu har vi precis smaskat klart och jag ska alldeles strax sova.

Är trött efter en lång dag på prakitken igen så orkar inte skriva särskilt mycket mer. Imorn blir det utedag med pulkaåkande och matsäck :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Semlor till sambo...utan mandelmassa...gud så omtänksamt...jag kom inte riktigt lika långt...jag tog med mig sambo och mamma...bjöd på semlor på konditori...ganska snällt...men inte som du! Hoppas han uppskattade det!

2009-02-25 @ 21:29:13
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0