Bra dag

Idag blev en bra dag, jag och systerdottern har haft det ruskigt mysigt! Hämtningen på dagis gick helt utan problem och vi behövde inte gå på toaletten under hela tiden på stan :) Dock såg vi bara 45 minuter av bion som var  ca 1h och 10 min men det gjorde inte så mycket, vad kan man begära av en fyraåring första gången på bio liksom?

På väg hem i bilen:
Systerdottern: När jag åker på den här vägen brukar jag lyssna på barnmusik.
Jag: Ja, jag har ju ingen barnmusik i bilen...
Systerdottern: Nej, du kanske ska skaffa det.
Haha, barn är så söta ;)

Lekte och myste med båda systerdöttrarna där hemma sen ända till 4 så det blev en heldag tllsammans :) Barn kan verkligen göra en glad och beröra en på ett helt fantastiskt sätt :) Har som sagt haft en bra dag och nu är det dags för en god natts sömn förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0