♥ Alla Hjärtans Dag ♥

Jag gillar verkligen den dagen :) Även att jag kände mig konstig så framåt kvällen kändes det lite bättre och det var då vi "firade". Vi lagade god trerätters middag och tittade på melodifestivalen tillsammans. Efter det drog vi igång "Patrik 1,5". Jag tyckte att den var riktigt mysig faktiskt medan Andréas nog hade hoppats på lite fler komiska scener :p Hur eller hur så tyckte vi båda att den var bra :)

Ja, vet inte riktigt vad jag mer ska skriva om dagen :p

  
    Min present till Andréas           En halsduk!              

      
 De fina blommorna        Och så en vy uppifrån :p
                  jag fick :)                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0