Winnerbäck

Okej, detta är rätt schysst faktiskt. Winnerbäck kommer till Västervik i sommar. Inget superspeciellt med det egentligen kanske men grejen är den att alla konserter i Västervik hålls ute på Gränsö som ligger lite i utkanten av stan. Och jag bor på andra sidan stan. Gränsö är nu alldeles för litet för Winnerbäcks spelning så den ska hållas på Bökensved istället. Jippee!! Bökensved ligger nämligen granne med oss :) Så om jag nu inte bestämmer mig för att gå på konserten så kan jag sitta ute på vår balkong och njuta ändå :) Hur bra är inte det?

Jag har aldrig varit något stort fan av Winnerbäck.
Tror att det beror på att det var sån sjuk hysteri bland folk här i stan så då satte jag mig på tvären av någon anledning. Ändå så är det så att när jag lyssnar på honom så undrar jag vad fan jag inte lyssnat sönder hans musik tidigare för. Men sen glömmer jag bort det tills nästa gång jag drar igång hans musik igen. Han är faktiskt sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0