Luciatåg

Var visst ett tag sedan jag skrev något nu... Helgen var lugn, var hemma och tog det lugnt med sambon vilket var riktigt skönt :) Hann med en konstvisning också på lördagen och mina föräldrar följde med hem på lite lunch sen, trevligt :) Söndagen spenderades med tenta...

Idag blev det lite julklappsshopping med mamma på förmiddagen :)
Tyvärr hann vi inte med så mycket men... Lite i alla fall. Får se om det kanske blir en tripp imorn också. Känner att jag börjar bli någorlunda klar med julklapparna i huvudet i alla fall.

I eftermiddag blev det först lite promenad och mys med sötaste systersonen, så himla go! :)
Sen var det dags att gå på systerdöttrarnas luciafirande. Så himla fina de var! Och duktiga på att sjunga också ;) Hoppas att det blev några bra bilder trots batteri som dog och fel objektiv på. Typiskt att det alltid ska bli så.

Så hemskt det är när man blir så stressad så man blir apatisk.
Så känner jag mig just nu... Så istället för göra allt jag måste till skolan så skiter jag i allt. Skärpning!
Litteraturseminariet är på onsdag, läst lite men långt ifrån allt. Har dock redan en diskussionsfråga klar tror jag... Tentan måste skickas in på torsdag för jag vill inte missa föreläsningen på fredag. Mer än halva skriven men självklart de klurigaste delarna kvar... Jippe! Inget att göra åt saken då, sakerna måste bli klara i tid och det kommer de att bli också. Hoppas jag... Tar tag i litteraturseminariet med en gång.

Så kör vi lite lagom klassisk julstress på det här också ;)

Kommentarer
Postat av: Michaela - Foto & Bloggdesign

svar;



Hejsan och förlåt för ett sent svar, du kommenterade för ungefär en vecka sedan men mitt internet pajja osså har det vart lite mycket nu inför min resa till malmö och julstöket :)



Hoppas din senaste vecka har vart bra och att ni fått någon snö :) det har vi äntligen fått! 4½ dm på lite över ett dygn! :D

2009-12-16 @ 20:42:41
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Roshanna

Vad köpte du då?<3

2009-12-17 @ 19:29:55
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0