Helgen

Kalas för systerdottern i lördags. Jag och min andra syster köpte present tillsammans till henne, då hon önskat sig en Hello Kitty-dator, gissa om hon blev glad? :) Så fick hon även en Hello Kitty-tunika, Hello Kitty-hårband och den senaste filmen om Hanna Montana. Har en känsla av att det blev rätt bra presenter :)

Annars har helgen varit rätt lugnt.
Har inte gjort så mycket som jag borde kanske men å andra sidan kanske jag faktiskt behövde det också. Får lite panik när en efter en skriver klart kommande tentor så kanske borde sätta fart jag också... Fast vi vet ju hur det blir med den saken ;)

Idag är det riktigt tråkväder med regn. Usch! Jag som vill ut på en promenad... Får se hur det blir med den saken. Annars är det plugg som gäller idag.


Kommentarer
Postat av: Michaela - Foto & Bloggdesign

sv; hihi jaa, dom är så söt och gosiga kissebebisarna : ) hihi!



allt bra med dig? :D

2009-12-08 @ 12:29:05
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0