Speedway

Igår eftermiddag kom Marlene hit och det var dags för årets första gemensamma speedwaymatch. Trots att vi hejade på olika lag höll vi oss sams hela matchen ;) Västervik vann stort med 60-36, toppen! Var kul att träffa Marlene lite igen, var så himla länge sen :) När jag kom hem såg jag att jag hade fått mess från en person som betytt väldigt mycket för mig, blev så sur på att jag hade missat henne på speedwayen! Jaja, vi skulle ses någon dag framöver när hon är inne i stan så det blir nog bra :)

Tog alldeles för lång sovmorgon idag, lite panik över det nu känner jag... Ska ringa syster och se hur fullbelamrad poolen är, kanske åker dit och gör dem sällskap ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Åh, har ni solsken alltså? Oooorättvist

2009-08-05 @ 11:56:21
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Hilda

Nej då, det är ju skönt att sova läänge ;)

2009-08-05 @ 12:47:54
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0