Slut på ledigheten

Idag drar jobbet igång igen. Om 1,5 timme rättare sagt. De följande 7 arbetspassn ska jag jobba tillsammans med min syster, känns lite mysko. Under de 3 år som jag varit tim-  och sommarvikarie på hennes jobb så har vi nog inte jobbat 7 pass tillsammans sammanlagt så det här kan bli intressant :p

Helgen har varit bra. Vi skulle åkt ut till Idö och ätit middag i lördags men vi missade båten. Det stod fel på 5 minuter på turlistan på nätet och vi som är i sista minuten missade den då den alltså gick 5 minuter tidigare. Istället blev det grillkväll hos Andréas pappa och hans fru. Tre arbetskamrater till Andréas pappa och Andréas var också med. En kul kväll! :)

Citat från i lördags: "Jag blir aldrig arg, jag får spelet direkt istället"

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Haha, oj. Min kompis sommarjobbar på ett ålderdomshem. Hennes mamma jobbar på ett annat. Nu har hennes mamma fått hoppa in på samma som hon. Haha, jag skulle inte klara det.



2009-08-03 @ 12:13:17
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0