Shopping i Vimseby

Igår testade jag bilen på "stora vägen" och tänka sig, den gick ju bra där med :) Åkte till Marlene igår eftersom vi båda är lediga och hade tid att umgås. Vi tog en shoppingrunda inne i Vimmerby och de hade ju faktiskt en hel del där. Kul att jag hade lite pengar över i alla fall så att jag kunde köpa lite i alla fall. Cubus hade erbjudande om ett par jeans och en top för 399:-, kanonpris ju! Så blev det en top till och en mascara. Åt mat på stan innan vi åkte hem, prat och en långpromenad innan jag begav mig ut på vägen för att köra hemåt igen. Blev en riktig heldag tillsammans för jag var inte hemma igen förrän halv elva :)

Mina shoppingfynd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0