Personalfest :)

Igår var det dags för personalfest, brukar fixa ihop något i slutet av sommaren innan alla sommarvikarier flyttar och börjar skolan igen och så. I år körde vi brännboll i stadsparken och åt lite tillsammans. Trevligt! Jag har inget bollsinne så blev nästan impad över mig själv att jag faktiskt fick iväg bollen varje gång :p Det var inte alla som lyckades så behövde ju inte känna mig sämst. Vårt lag vann i alla fall ganska stort tror jag :)

Sen drog några av oss vidare mot Harrys där partyt fortsatte. Vissa drack mer än andra men jag höll mig på en ganska lagom nivå tror jag :) Råkade dock få en gammal jobbarkompis att bli vansinnig på mig för att jag snott hans öl när jag inte ens hade rört glaset. Det stod kvar precis som han lämnat det. Som tur var lugnade han ner sig och gick efter ett tag.

Det var riktigt kul att träffa jobbarkompisarna utanför jobbet! Hade sjukt skoj :) Skrattade som bara den nästan hela kvällen, det hände lite kul grejer. Längtar nästan redan tills nästa år om jag nu är kvar där då :p

Idag har det inte varit riktigt lika kul. Känt mig seg i kroppen och huvudet och hela kroppen kämpar med träningsvärk. Värsta intervallträningen ju! Jaja, det är smällar man får ta ;) Lackade lite på att min nya tunika sprack igår när vi spelade, den var tydligen inte gjord för att böja sig ner och ta upp en boll i...

Dagen har bara sprungit iväg idag. Jag har tvättat en himla massa, handlat madrass och handlat mat för över 1000 kr, kul att det är så billigt med mat... Oj, blev visst ett långt inlägg. Ska ta det lite lugnt nu och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Peter

Fin blogg du har! Och fina kort du tagit!



Vad har du för kamera tro?

Hur "vattenmärker" man korten om det är det man gör? Eller använder man "bara" ett bildprogram och skriver sitt namn eller liknande på?

2009-08-27 @ 23:26:33
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Peter

Okej, en sån Nikon verkar ju jättebra!



Hmm, då får man kanske skaffa photoshop då :-)



Den lilla/lille är beräknad till 9:e november så det blir där i krokarna :-) Ska bli skoj!

2009-08-27 @ 23:41:26
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0