Världens bästa sambo!

Efter nästan en hel bloggfri vecka tycker jag att det är dags att jag skriver NÅGOT i alla fall.

Jag har verkligen världens bästa sambo! Förra torsdagen suktade jag mer än någonsin efter en systemkamera eftersom jag och min syster kikat på en på stan. När jag väl kommer hem och berättar det här för min sambo så kläcker han plötsligt ur sig att det är tur att vi har en som ligger och väntar på Högöhallen då. Han har alltså köpt en på nätet! Fasen vad glad jag blev! Faktiskt så äkta glad så att några tårar tittade fram ;) Den är visserligen hans men ändå ;)

Har dock inte hunnit leka så mycket med den än av olika anledningar men det ska jag se till att göra! :)

Idag har jag varit i simhallen med systerdöttrarna, jättekul! De är ju så himla mysiga! Har spenderat hela dagen hemma hos dem nu och ska alldeles strax åka tillbaka igen :p


(Förresten så måste jag bara nämna att Camilla är en räddare i nöden, tack! :))

Kommentarer
Postat av: Milla

No worries pumpkin! =D

2009-04-11 @ 10:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0