Sov du lilla videung

Var ute och fotade lite vid vattnet idag när sambon klippte sig. Uppenbarligen blev han inte nöjd med min insats i helgen utan valde att gå och fixa till det idag... Tack för den. Haha :p Hur eller hur så fotade jag lite under tiden och visst fick jag lite härliga vårkänslor.


Jag är helkass på växter och sådant men visst är det videung?

Hämtade ut mitt pass idag förresten. Jag såg inte riktigt lika konstig ut på bilden som jag tyckte på polisstationen när jag såg kortet i datorn. Tur att de förminskar det ;) Så nu kan jag nog visa upp det utan att skämmas allt för mycket. Om och när man nu egentligen ska bli ombedd att visa pass? :s

Kommentarer
Postat av: ina

tack, det kommer vi nog göra! ska bli skönt att bo inne i "stan" ett tag :) vart bor ni i v-vik? pass, ska hon ut o resa? ;) kram

2009-04-16 @ 07:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0