Jag överlevde

Ja, jag överlevde faktiskt dagen i skolan även om det inte började bra innan jag åkte dit. Hur eller hur så kändes det faktiskt rätt bra att träffa några klasskompisar igen och prata lite praktik och annat. Har i och för sig en hel del annat som snurrar runt i mitt huvud just nu men lyckades koncentrera mig rätt bra ändå tycker jag. Blev ju godkänd på uppgiften också och det känns ju alltid bra :)

Ikväll har vi firat svärmor som fyllde tjugotio. Ja, eller det var i alla fall det vi skrev på kortet ;) Har haft en riktigt trevlig kväll där hemma med god mat och mycket skratt :) Har verkligen saknat att umgås med dem... Känns som att hon blev glad över presenterna också, hon fick två presentkort och en fin bukett blommor :)


Sambon visade mig ett roligt klipp nyss, jag vill gärna kalla det Pacman live eller något sådant. Haha, ta er en titt vet jag :)

Kommentarer
Postat av: Ika

Hehe, det där var riktigt kul ju :)



Hoppas allt är bra med dig gumman! kramar

2009-04-22 @ 10:46:38
URL: http://ikasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0