Ingen bra dag

Idag har inte varit en bra dag, massa olika saker som inte känts särskilt bra vilket spred negativ energi över hela dagen. Tänker inte gå in på några detaljer här men kan nämna att det inte är en särskilt bra period i mitt liv just nu. Som tur var piggade Danielle upp mig på vår lilla promenad, jag fick prata av mig lite och det var kul att träffa henne igen :)

Har pluggat klart tills imorn nu i alla fall. Ja, eller det gjorde jag för någon timma sen kanske men ändå. Har absolut ingen lust att åka till skolan imorn men det gäller väl bara att bita ihop och ta sig igenom dagen. Ska bli kul att träffa Marlene i alla fall! :)


Grattis farmor på födelsedagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0