Dopet

Ja, eftersom jag varit så seg på att uppdatera så kommer det här inlägget ungefär en vecka för sent :p

Förra lördagen döptes nämligen min systerson och jag var fadder
tillsammans med lillpojkens pappas bror :) Inte alls invecklat... Själva ceremoning var riktigt fin tyckte jag och det störde mig faktiskt inte att det var dubbeldop vilket jag trodde att det skulle göra. Efter själva dopet var det dags för stort dopfika med smörgåstårta och vanlig tårta.

Så många presenter de fick! Det var ju i och för sig ungefär 50 personer bjudna så det kanske inte är så konstigt... Jag och Andréas hade beställt en personlig bok från Sagolandet som de verkligen blev jätteglada över :) Själv tyckte jag också att boken var ruskigt mysig och min andra syster ville ha likadana till sina barn sa hon. Så nu har jag kanske födelsedagspresenter till dem redan fixade ;p

        
                            I kyrkan                Smörgåstårtan                     

     
Presentbordet                          En tårtbit     

Eftersom mestadels av min familj inte vill vara med på bilder på bloggen så respekterar jag det och det blev lite bilder på annat från dopet istället :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Oj. Du respekterar din familj... Ska jag kanske med börja göra då.

2009-04-12 @ 21:03:30
URL: http://alltutom.blogg.selltutom.blogg.se/
Postat av: Milla

Mmmm...ge ma smörgåstårta!!!

2009-04-13 @ 10:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0