Vilken helg!

Ojojoj, så fort helgen gått! Och så mycket jag gjort känns det som :) I fredags gick jag upp skapligt för att plugga vilket jag också gjorde :) Sen var det dags att jobba. Var faktiskt riktigt kul, har saknat det de här veckorna :)

Igår gick jag återigen upp skapligt för att plugga och lyckades relativt bra även då. Åkte hem till mamma och pappa en sväng och hjälpte min syster välja ut klänning till bröllopet hon ska på. Hon hade köpt en jättefin som jag blev helsåld på. Vill ha, vill ha, vill ha!! ;p Mötte sen upp Andréas vid simhallen så gick vi in och simmade ca 40 längder igen, hur skönt som helst :) Åkte hem sen och fixade lite mat och pluggade lite till innan vi åkte upp till "Stanleys" för att tvätta min bil. Jäkla automat som vägrade ta kort då! Hade lite kontanter på mig så lyckades få ut polletter i alla fall som tur var. På vägen hem handlade vi "lite" på Willys. Väl hemma fixade jag mig lite mat igen och så kollade vi på "Bee movie". Så jäkla skön! Världens sötaste bi ju :)

Idag var det tvättstugan som gällde direkt när vi vaknade. Mellan turerna ner dit städade Andréas lägenheten och jag trappuppgången. Efter det lagade Andréas en riktig söndagsstek som blev hur god som helst! :) Under tiden satt jag och pluggade :p Efter att ha röjt världens disk som täckte hela köket, plus torkat upp ättiksvatten som jag spillt över en vit stolsdyna (smidigt, jag vet), så åkte vi hem till mamma och pappa där vi började rengöra och vaxa min bil. Hann med taket och huven i alla fall, resterande tar vi lite då och då framöver :) Lyckades bryta av en nagel sådär jättelångt ner ni vet bara för att jag ska på och pilla och slita i saker :p Jag är inte rädd för att få skit under naglarna i alla fall :p Surt dock att den gick av eftersom samma sak hände för ett bra tag sedan och nu har den äntligen växt ut och jag tänkte försöka måla fransk manikyr.. Får vänta någon månad igen då :p
Hem och plugga igen innan jag äntligen satte mig och slappnade av framför TV:n. Såg nyss filmen "Vantage point" som var extremt speciell. Över halva filmen fick man se samma sak hända om och om igen fast från olika personers synvinkel. Blev lite tröttsamt femte gången... Annars var den väl helt okej men inget jättespeciellt enligt min mening.

Nu är det snart dags att sova igen. Känns som att jag hunnit med mycket den här helgen :) Önskar dock att jag hade pluggat mer trots att jag pluggat mer än jag planerat :p Får nog vara rätt nöjd ändå kanske :) Hoppas alla andra haft en bra helg också :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0