Tråkdag

Idag har varit ruskigt tråkig. Har inte gjort något alls i princip utan bara suttit själv här hemma med skolboken bredvid mig och datorn i knäet. Surfat runt på massa sidor utan att ens läsa något eller titta vad de handlar om. Läst något då och då helt utan anledning bara för att jag inte hade något att göra och något måste man ju göra. Har visserligen läst lite i boken till skolan men den är inte direkt rolig. Förstår inte riktigt vad jag ska få ut av att läsa den, ointressant och tråkigt. Hade kunnat läst betydligt mer eftersom jag suttit här i kanske 6 timmar och bara glott men motivationen har varit som bortblåst. Ska inte lördagar och helger i övrigt vara roliga? Förstår inte hur folk klarar av att leva ensamna! Jag får panik på det, hatar att vara själv.

Tog precis en panpizza för att undvika svält och nu ska jag ta mig ut på en liten promenad åtminstone, soffpotatis som jag är idag. Sen när Andréas kommer hem ska vi fixa riktig mat och titta på film. Hoppas på att mitt tråkhumör och min nedstämdhet har gått över tills dess, annars är jag nog ingen höjdare att umgås med ikväll... Jaja, promenad nu i alla fall. Kanske kommer en filmrecension sen som vi ser någon :)

Hoppas ni andra har en bra lördag i alla fall :) Det verkar ni ju ha eftersom de bloggar jag läser har varit heldöda idag utan några som helst uppdateringar :p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0