Tortured

Det blev kvällens filmval och jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Den var faktiskt riktigt bra och oförutsägbar tyckte jag :) Några halvläskiga scener bara som jag reagerade på, mycket på grund av att jag har lite svårt för det där med naglar i vissa lägen... Se filmen så förstår ni vilka scener jag syftar på :p Rekomenderar er dock starkt att se den :)

Blev bara en kort promenad förut, gick och mötte Andréas. Sen lagade vi riktigt god middag och efter det pluggade jag lite till medan han diskade. Inte ofta man pluggar klockan 9 en lördagskväll :p Hur eller hur har kvällen blivit riktigt bra och mysig så det får väl väga upp den för övrigt tråkiga dagen. Nu ska vi fortsätta mysa en liten stund till framför TV:n , är visst bara jag som börjar bli trött så får väl hålla mig vaken en stund till :p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0