Things we lost in the fire

Det blev kvällens film för vår del. Den var rätt bra, vet inte om jag var på fel humör för att se den för det känns som att jag borde tycka att den var bättre :s Den kändes lite lång och utdragen men jag gillade den på något sätt ändå. Andréas somnade efter mindre än halva filmen, stackarn var jättetrött. Det gjorde faktiskt ingenting ändå för det var så mysigt när han låg där och sov i mitt knä :) I vanliga fall brukar jag tycka det är jättetrist. Nu ska jag snart väcka honom så vi kan gå och lägga oss på riktigt istället.

Vi åt grillat hos mamma och pappa ikväll, ringde och bjöd in oss själva :p Så himla gott det var! Det var jättelänge sen vi grillade och nu kanske det var sista gången för i år så vi njöt ordentligt :) Är ju inte så lätt att grilla på balkong liksom.. ;p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0