Småkryp

Dessa jäkla småkryp driver mig till vansinne snart! I natt när vi skulle sova fick jag ha ihjäl tre stycken. När den ena var nerspolad och jag lagt mig tillrätta i sängen igen började nästa flaxa in i saker och höras ordentligt och så höll det på. Sen idag på morgonen skulle jag dra upp persiennerna i sovrummet och då ser jag två till. Har ihjäl dem och spolar ner dem i toan och sätter mig sedan i sängen vid datorn. Plötsligt hör jag ännu en. Helt otroligt, 6 stycken på bara 9 timmar! Och jag har en känsla av att det inte är slut än.. De är så himla slöa också, de kan flyga men sätter sig gärna på en och väntar tills man mosat dem, vilket man får göra tio gånger för de är ruskigt tåliga. Samtidigt är jag glad att jag slipper jaga dem i en halvtimme som man får göra med vissa andra djur :p Fönstret stängde Andréas i natt så nu borde inte fler komma in lika lätt i alla fall.
Jag är ingen mördare och jag njuter inte av att döda dem men de ska hålla sig borta! Vill hemskt gärna veta vad det är för kryp också men det tycks ju inte vara det lättaste att ta reda på.

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Hur tänker du att dom menar med första frågan? Vad tar du upp där? Blir lite nervös att ja tolkar helt fel för ja tolkar annorlunda i jämförelse med Ina...

2008-09-23 @ 17:00:25
URL: http://princessparkel.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja men alltså vad är identitetspolitik för dig?

Ja tolkar de som att de är individualiseringen, har du gjort de med?

2008-09-24 @ 08:15:33
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0