Kommer jag lyckas?

Nu har jag tänkt att jag faktiskt ska försöka börja träna lite smått igen. Jag ska inte gå ut för hårt för då funkar det aldrig :p Redan nu promenerar jag ju en hel del, i princip någonting varje dag i alla fall så jag är inte bara en soffpotatis ;p Men någon hårdare träning var det snart ett år sedan jag höll på med. Då spelade jag squash med Andréas och det var ruskigt jäkla kul!! :) Tyvärr så fortsatte vi inte. Nu idag då har vi haft en mysig dag hittils, började med att äta jättegod lunch nere på "Tre rum & kök" och sedan åkte vi till simhallen för att simma. Jag orkade betydligt mer än vad jag trodde. Var flera år sedan jag simmade sist och då tyckte jag det var så tråkigt så då orkade jag ingenting :p Idag simmade vi 40 längder ilket är ungefär 1 km och det gick faktiskt jättebra :) Var superskönt och nu känner jag mig ändå inte sådär äckligt trött som jag brukar när jag har tränat :) Fick dock svinont i nacken när jag simmade men det gick över efter en stund på land som tur var.

Nu plockar jag lite här hemma, ser ut som bara den. Vi skulle behöva städa trappen också, får se om vi gör det också eller ifall vi bara städar lägenheten. Andréas är i och för sig inte hemma men han kommer väl snart :p Har sett till att lämna in min studieförsäkringan och betala in min kåravgift också, känner mig duktig :) Har dragit mig för att lämna studieförsäkran eftersom jag aldrig kommer ihåg mitt pass till e-legitimationen men nu kom det efter en liten stund :)

Vet inte alls vad som händer sen ikväll :s Beror kanske lite på vad Andréas ska hitta på också.. Han ska jobba imorn i alla fall så det blir tidigt i säng ikväll och imorn åker jag troligtvis till Linköping så då kommer väl jag hem lite senare så vi får ingen riktig helkväll tillsammans den här helgen heller.. :( Dessutom ska väl han träffa en kompis någon utav kvällarna så då ses vi ju inte alls.. Jaja, det löser sig väl :) Nu ska jag fortsätta plocka saker, vattna blommor och dra fram dammsugaren :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0