Hur ska detta gå?

Usch, så jobbig tentan känns idag, har jättesvårt att skriva just nu :s Är så lätt att bara klicka iväg sig någon annan stans och surfa runt lite på nätet och läsa bloggar istället. När jag behöver läsa till skolan kan jag ju alltid tvinga mig själv att stänga av datorn men det är ju svårare nu när jag måste skriva på den. Snackade lite med en basgruppskompis på MSN förut och efter det lyckades jag hitta lite bra grundinformation till en av de svårare saker på tentan. Kändes skönt att veta att jag inte är ensam om att inte förstå allting :) Har nog i alla fall de flesta grunderna klara för mig men fördjupningen känns lite knepigare. Ska eventuellt jobba i eftermiddag också men jag behöver verkligen skriva på tentan nu så på så sätt hoppas jag att de inte ringer igen för jag vill verkligen inte säga nej till jobb. Ska förhoppningsvis iväg och simma en stund sen också och det kan jag definitivt behöva! Bli av med lite av alla dessa stresshormoner som infinner sig extra mycket i tentatider.

Nähä, nu ska jag allt återigen försöka stänga ner internet och fokusera på att skriva :)

 

Kommentarer
Postat av: ina

haha, nej du är INTE den enda som inte fattade allt direkt! ;D läsa bloggar kan va bra, jag har hittat massa stoff o begreppsförklaringar till tentan i diverse politiska bloggar.. :) hoppas det går bra för alla denna tenta oxå! kram

2008-09-20 @ 21:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0