Hektisk gårdag

Klockan 9 igår började min dag med basgruppsarbete i skolan om intersektionalitet. Vi fick igång en bra diskussion så det var kul :) På lunchen åkte jag och Marlene hem till mig och åt lite och satt och snackade en stund. Sen åkte vi förbi mamma och lämnade bebiskläder och hämtade extranyckeln till min bil. Tillbaka i skolan igen var det dags för seminarie med den där danska läraren. Åh, så bra det gick! Eller inte :p Haha, hon trodde vi satt och sov hela seminariet tror jag eftersom ingen svarade när hon frågade något :p Vi satt ju där som frågetecken och försökte höra vad hon sa men för min del var det i alla fall omöjligt :p

Direkt efter skolan kom mamma och min syster M och hämtade upp mig för att shoppa till lillpojken :) Jag hade det mesta av mitt klart så köpte bara en grön skallra med ett stort grodhuvud, jättesöt! Sen hem till mamma och pappa där vi vände i dörren så åkte vi och köpte blommor. På vägen hem hämtade vi upp pizza som vi slängde i oss lite fort. Sen åkte vi till min syster S som hade kommit hem så vi fick hälsa lite till på lillpojken :) Var jättemysigt och de verkade verkligen uppskatta presenterna :) Han fick skallran, två bodys och två par byxor (jättesöta i brunt med små ugglor på). Sen fick bonusdottern en "Hello Kitty"-prinsesskrona :)

Kom hem till mamma och pappa igen vid strax efter 9 och då la jag mig i soffan och kollade på en film som gick på TV. Skönt efter allt flackande hela dagen! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0