Godnatt

Första dagen med hemtentan avklarad. Det känns skönt. Är faktiskt relativt nöjd med min insats om jag ser tillbaka på hur ineffektiv jag varit första dagen under mina föregående hemtentor. Idag har jag ju fått något skrivit och det känns faktiskt inte helt omöjligt att skriva den :) Får se hur det känns sen när jag kommer till de delar jag tycker är svåra i och för sig :p Dessutom kommer jag antagligen skriva om det jag skrivit för att jag senare inser att jag inte är nöjd och kan göra det bättre men ett utkast är i alla fall mycket väl på G :) Ikväll har tentaskrivandet varit på snudd till roligt så jag tänker inte beklaga mig än :)

Såg precis den relativt nya svenska filmen "Varg". Den var väl sådär, var inte riktigt beredd på att den skulle handla om det den handlade om så kanske beror på det. Väldigt fina bilder på det norrländska landskapet dock så den fick mig definitivt att längta dit :)

Nu ska jag strax sova, få i mig något lätt att äta först bara. Hoppas på att komma upp tidigt imorn och fortsätta med tentan :) Godnatt allesammans och sov så gott.

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Fatta du om de skulle vara sammanlagt 2 eller 4 sidor vi skulle skriva? Luddigt som vanligt.

2008-09-19 @ 23:34:44
URL: http://princessparkel.blogg.se/
Postat av: Ika

Skönt att du kommit igång redan första dagen gumman, då slipper man ju lite utav paniken :) Jag önskar att våran hemtenta kunde komma ut med.. Suck.. Sov gott :)

2008-09-19 @ 23:39:31
URL: http://ikasliv.blogg.se/
Postat av: sabina

hallå!

Jag tyckte att filmen var jättebra!

Men lemhagens filmer brukar vara det =)

förbered dig på att må bra och på att snyfta lite =)

2008-09-20 @ 11:50:33
URL: http://sabinabergstedt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0