Filmkväll

Blev en riktigt lyckad kväll igår med Marika måste jag säga. Hade jättetrevligt och kvällen var verkligen välbehövlig det kan jag lova :) VI såg en film som hette "The Bucket List" med Morgan Freeman och Jack Nicholson i huvudrollerna och den var verkligen mysig! Bra skådisar gör ju så klart sitt till också men handlingen gillade jag verkligen. Efter filmen pratade vi om allt möjligt, både djupare och mer ytliga saker. Det var verkligen härligt förutom att allt snurrar så mycket i huvudet efter det ;p

Gissa vad? Jag och Andréas var och köpte en skrivare idag, äntligen! Nu slipper jag släpa med datorn hem till mamma och pappa för att skriva ut saker till skolan :) Jag vet att det finns datorer i skolan men jag gillar dem inte plus att jag tappat bort min kod eftersom jag sällan använder dom. Ska leta fram den, den är inte helt borta säkerligen :p Men en skrivare hemma är definitivt att föredra!

Tog inte igen något pluggande igår natt efter att jag skjutsat hem Marika och idag på dagen gick det inte heller så bra :/ Som tur var gick det något bättre ikväll och jag hoppas på att kunna få samma flyt sista stunden nu innan Andréas kommer hem...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0