Ännu en vecka avklarad

Ja, en skolvecka åtminstone :p Hade praktikinformation i tisdags och det var både kul och lite skrämmande. Är ju för ung för en hel del praktikplatser, vissa vill jag inte vara på ändå, men man känner ju att ens alternativ blir något färre i alla fall och jag vet faktiskt inte alls vart jag vill vara :s Får väl fundera lite och förhoppningsvis kommer jag på något.
Föreläsningen i onsdags var verkligen kanon! Skönt att ha en riktigt strukturerad föreläsare som vet vad hon ska fokusera på. Det hjälpte mig verkligen massor med boken, kände liksom att bitarna föll på plats :) För mig funkar det inte riktigt att råläsa bara, jag vill hellre höra någon säga det för då går det in bättre :p
Basgruppsarbete och seminarie idag vilket gick bra. Skön seminarieledare och endast 45 minuter långt, det gillar vi ;)

Fick tillbaka min bil i tisdags som Marlenes pappa hade svetsat åt mig. Så himla snäll! Känns verkligen jätteskönt att äntligen fått det klart :) Blir det fint väder i helgen ska den poleras och vaxas ;p

Och just det! Äntligen har jobbet ringt och frågat om jag kan jobba :) Så imorn ska jag jobba en kvällstur, kanske inte världens roligaste egentligen men jag ser ändå fram emot det :) Skönt att få in lite extracash också.

Egentligen är det hel sjukt hur glad amn kan bli över att få reda på att man ska skriva en hemtenta :p Istället för salstentan ska vi nu alltså ha hemtenta, så skönt det känns! Framförallt på ett sånt här ämne kändes det jättejobbigt att behöva sitta i en sal på en bestämd tid och skriva för hand. Fast i och för sig höjer jag kraven påmig själv så mycket på hemtentor.. Hoppas i alla fall på att det går bra och att jag slipper sitta sista kvällen med panik ;)

Nu ska jag kanske göra något vettigt, är vrålhungrig men Andréas är inte hemma än och vi bestämde aldrig hur vi skulle göra med maten idag..  Får vänta tills han kommer, dröjer förhoppningsvis inte sådär väldans länge :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0