Lääääst

Det har jag gjort som en tok idag! Vet inte varifrån min självdisciplin kom men den var definitivt mer än välkommen :) Kan absolut känna mig stolt över min insats idag tycker jag :) Det var inte världens roligaste bok, eller halva var rätt bra tyckte jag men sen blev det för krångligt och min hjärna för trött så nu har jag lagt ifrån mig den och tror inte jag kommer läsa något mer ikväll om jag ska vara ärlig.

Lika skönt väder idag som igår så idag blev det promenad med mamma och den andra systern och hennes lille söte son :) Jättmysigt faktiskt, vi umgås alltför sällan tyvärr :( Så skönt när solen skiner, jag tror jag blir på lite bättre humr då och lite mer positiv :)

Äntligen har jag och Andréas räknat ut alla skulder som vi hade till varandra. Blir lite jobbigt när man säger "Jag betalar så kan du ge mig pengar sen", det blir en jäkla massa kvitton och skit att komma ihåg :p Nu känns det i alla fall skönt att ha gått igenom det och fört över pengarna så vi står på noll igen :) Måste aktivera korten till vårt gemensamma matkonto nu så vi kan börja använda dem.

Vet inte vad resten av kvällen kommer med men jag hoppas på lite slapp myskväll med älsklingen, det vore välbehövligt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0