Barn

Tänk så mycket barn kan ge en? Jag träffade min systerdotter på 1 år och 3 månader ungefär igår och så bra hon fick mig att må! Vi gick runt hemma hos mamma och pappa och tittade vad alla gjorde och släpade omkring på en bok. Hon nickade när jag frågade om vi skulle läsa den :p Och så lägger hon en docka över axeln när hon går och låtsas att den gråter ibland, så himla gulligt! :) Och det där skrattet när man busar och kiittlas, det är så himla underbart! Blev lite sugen på att ta med henne hem men då hade nog inte min syster blivit så glad ;p

Myskväll med älsklingen igår :) Lagade god mat, tittade på "Stjärnor på is" (som faktiskt var helt okej tyckte jag) och sen tittade vi på en film. Vi såg "Rendition" och den var rätt bra. Kanske inte så bra som jag trodde men den funkade i alla fall :)

Idag blir det förhoppningsvis lite plugg innan jag ska sticka iväg till jobbet. Hoppas på att jag får en kul kväll där men det tror jag nog :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0