Teater

Var på teater med Ellen idag, så himla mysigt! :) Hon var verkligen en kanonduktig stor tjej som lyssnade på vad jag sa och satt tyst och stilla under hela föreställningen. Men.. Jag förstod inte riktigt teatern. Jag hade jättesvårt att hänga med i vad som var fantasi och verklighet :s Kände verkligen att vuxna och barn tänker helt olika för hon hängde säkerligen med jättebra och tyckte teatern var toppen. Men om det nu är så, så får jag ännu svårare att förstå hur en vuxen människa kan skriva en sådan teater för barn och veta att de gillar den? Haha, får ta mig en funderare på det ;)
Blev kvar hemma hos systern och hennes familj nästan hela eftermiddagen sen. Fikade och lekte med barnen, så mysigt! Slagsmål om vem som skulle kramas med mig och själv ville jag bara gosa med dem båda två hur mycket som helst :p En bra eftermiddag med andra ord :)

Nu dags för risgrynsgröt som hjärtat mitt har lagat :) Sen kanske en snabbstädning om det hinns med innan Marlene kommer :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0